لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مردان متولد اسفند

متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند .

متولدین این ماه در بین رنگها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند. آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان می‎آیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند .

متولدین ان ماه اغلب در کودکی با سه خطر مواجه می‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روزهای پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است .

زنان متولد اسفند

متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند .

زنان متولد این ماه اغلب در دوران کودکی گرفتار رنج و بیماری می‎شوند که عموماً از ناحیه شکم است. در این حال دو خطر د زندگی اینان وجود دارد که با صدقه و توسل، انشاالله برطرف می‎شود .

[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:فال متولد اسفند ماه/فال ماه تولد, ] [ 20:11 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 872
بازدید کل : 65020
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1